Tarptautinės veiklos - naujos kompetencijos

  • Titulinis
  • Tarptautinės veiklos - naujos kompetencijos

Sklaidos renginys mokytojų susirinkimo metu

2021 m. birželio 23 d.

Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla (toliau – VAVM) aktyviai dalyvauja partnerių koordinuojamuose Erasmus + programos projektuose. Mokytojų susirinkimo metu, buvo pristatytos vykstančių projektinių veiklų apžvalgos:

Politinių reformų rėmimo projektas „Eduwork.Net“, Nr. 609096-EPP-1-2019-1-IT-EPPKA3-VET-NETPA, kurio tikslas kurti profesinio mokymo ir mokymo paslaugų teikėjų bei darbo pasaulio tinklus ir partnerystes regioniniu, nacionaliniu ir Europos lygiu; ugdyti reikiamus gebėjimus, veiksmingai įgyvendinti nacionalines ir Europos profesinio mokymo ir pameistrystės strategijas bei remti profesinio mokymo teikėjus, organizuojant profesinio mokymo studentų mobilumą užsienyje.

Jau atlikta didelė dalis suplanuotų projektinių veiklų: parengtas tarptautinis konteksto tyrimas „Pameistrystė dalyvaujančiose šalyse“; sukurta virtuali erdvė, kurioje dalijamasi informacija apie Erasmus+ programą, įvyko teikiami internetiniai seminarai,  planuojamas tarptautinio tinklo renginys Atėnuose,  kuriamas nuolatinio profesinio mokymo studentų stebėjimo, dalyvaujant pameistrystėje, mechanizmas, siekiant pagerinti profesinio mokymo kokybę.

Projektas Good Practice on the Moove, Nr. 2018-1-DE02-KA202- 00 50 79, kurio tikslas iliustruoti pavyzdžiais, kaip naudoti naujus įgūdžius automobilių sektoriuje profesiniame mokyme ir kokie mokymo metodai yra tinkami profesinio mokymo srityje skaitmeninimo ir technologijų naujovių akivaizdoje.
Partneriai iš 7 ES šalių – profesinio mokymo įstaigos, universitetai ir asociacijos – jau atliko didelę dalį suplanuotų projektinių veiklų: parengė gerosios patirties sąvadą, apsvarstė jos  tvarumą ir pritaikomumą perkėlimui ir instituciniam įtvirtinimui įvairiose šalyse. Planuojamas partnerių susitikimas, kurio metu bus diskutuojama apie perspektyvius sprendimus, kaip išspręsti skaitmeninimo ir technologijų naujovių profesinio mokymo srityje iššūkius.

Projektas Profesionalumo ir efektyvumo užtikrinimas neformalaus ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimo bei pripažinimo srityje (PROFI VNFIL), Nr. 2018-1-LT01-KA202-047020, kurio tikslas: Užtikrinti šiuolaikišką, aukštos kokybės neformaliu ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo sistemos funkcionavimą ir joje dirbančių specialistų profesinių kompetencijų stiprinimą.
Jau atlikta didžioji dalis suplanuotų veiklų:  parengtas inovatyvių bei veiksmingų neformaliu ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimo bei pripažinimo metodų ir priemonių sąvadas bei  neformaliu ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimo sričių elektroninis aprašas (aplankas) kandidatams;  paruošta mokymų programa specialistams, vykdantiems neformaliu ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimą bei pripažinimą, rengiami pasiūlymai neformaliu ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimo ir pripažinimo nacionalinėms strategijoms. Planuojamas projekto partnerių mokymo vizitas bei galutinės diskusijos apie strateginius  neformaliu ir savišvietos būdu įgytų kompetencijų vertinimo bei pripažinimo metodų aspektus.

Mokytojai su susidomėjimu klausėsi informacijos apie projektines veiklas. Mokytojai yra skatinami įsitraukti į veiklas, dalyvaujant apklausose, sekant naujienas socialinėse medijose.

Galerija
Skip to content